Preskoči na glavni sadržaj

TO MI I MAMA STALNO ZAMJERA: Luna otkrila zašto često gura ruke u donji veš



Luna, kažeš da te je blam što je Maca gurala prste u kolač, a nije te blam kada ti guraš ruku u gaće i mirišeš i ne pereš ruke poslije toga – glasilo je pitanje za blogerku.
Maca Diskrecija i situacija u kojoj je ona jela kolač uz pomoć svojih prstiju, a ne uz pomoć pribora, bila je jedna od tema prošle noći za vrijeme pitanja gledalaca.

Nešto kasnije stiglo je i pitanje za Lunu Đogani, koje djelimično ima veze sa ovom scenom.

 
Luna, kažeš da te je blam što je Maca gurala prste u kolač, a nije te blam kada ti guraš ruku u gaće i mirišeš i ne pereš ruke poslije toga – glasilo je pitanje za blogerku.

–Ja nisam rekla da me je blam što je Maca to uradila, nego da se to komentarisalo. Što se tiče mene i mog guranja, to je bila jedna situacija. Ja moram to da objasnim, ja sam koristila jedne tablete koje djevojke znaju za šta se koriste. Ja sam morala da provjerim da li je sve ok! – rekla je Luna, a zatim objasnila svoje potrebe do detalja:

–Znaju djevojke kojima je curilo i zato je tako ispalo. To što se nekada tu (po intimnim regijama) pipnem, to je nesvjesno, jer nosim veš koji mi smeta. Nije lijepo. Mama mi to stalno zamjera, to i kod kuće radim – izjavila je blogerka



Nakon što je Luna završila svoje izlaganje, Maca Diskrecija i Miljana Kulić posvađale su se zbog Macine situacije sa prstima, a kako je sve izgledalo možete pogledati u video-prilogu koji se nalazi u nastavku.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pitali smo vas kako zovete “ono za muhe”, dali ste nam 129 odgovora!

Bili ste više nego kreativni u svojim odgovorima i na kraju smo dobili cijeli mali riječnik naziva za ono što ubija muhe. Ovo su vaši odgovori: muvara, muvokolj, mušarica, pecarica, mlatilica za muve, pecaljka, muvotepalo, tapkalica, muvopič, peca, muvobran, pičilica, muhotepaljka, tupkalo, šljipkalo, muhalo, tabalica, muhobojka, peckalica, tepalo, šljepkavac, ruski sprej za muve, laparača, mušopec, muhohvat, ono za muve, muharem, muhoprc, muvotep, tepomuvac, muvarica, muvozez, tepaljka, muhoklep, muvopizdilica, palica za muve, muvoubilica, ono što ima onu mrežu što ubija muve, šljapača, smrtko, prakač, muvotres, muvokill, muvosmrt, muhospljos, muvotepač, muhospičilica, muhotepalica, muvač, muholovka, packalica, muvošljep, ubijalica, šickalo, tepač, metlica za muve, muholovac, istrebljivač, tucimušica, muhošpljeskalica, ubicomuv, ubijaljka, muvalica, muvomlat, muvoriknjalo, muvosmrtilo, muvofrk, klepača, tapkalo, lupkalica, batina za muve, packa za muve, muhomat, muvarnik,

Ana se zanela dok se presvlačila, izletele joj gole grudi (VIDEO)

Svaku priliku Ana koristi da pokaže svoje obline, i dok se presvlačila “slučajno” su joj izletele gole grudi. Ana je opušteno stala pravo isped kameru dok se presvlačila, ali nije uspela da umiri svoje pogolemo poprsje, i sevnulo je malo više nego što treba. Međutim, ona se nimalo nije potresla zbog toga, i gledaoci su imali šta da vide. Ana namešta grudi:

VIC – Se*sali se Mujo i Fata i fata nikako da stenje…

Se*sali se Mujo i Fata i fata nikako da stenje. Odlucio mujo otici kod doktora i kaze mu za problem, i kad je doktor cuo kaze mu da treba uzeti crnca da ih hladi dok se se*saju. sljedecu noc oni se ponovno se*saju, crnac hladi a fata opet ne stenje, i kaze mujo crncu da ne zna ladit i da se zamine i da mu on pokaze kako se hladi. I tako crnac seksa fatu a mujo ih hladi, fata stenje i kaze mujo crncu vidis kako se hladi.