Preskoči na glavni sadržaj

ISPOVEST: Je*ao me je kao životinja


Otišla sam u Novi Sad naravno sama, kako bih se provela na svoj
način. Ponela sve krpice, šminku itd. Već prvi dan sam otišla na chat i
počela da njuškam, ne bi li našla nekog za avanturu. Ne treba previše
gubiti vremena kada se ima samo 2 dana, htela sam da ih zadovoljiti što
je više moguće i što je najvažnije da se zadovoljna vrtitim kući, tek
kada su sve rupice ispunjene. To je bio neki načelni plan: promeniti ih
po 3,4 na dan. Kako to često biva u životu desilo se ono što sam
najmanje očekivala i još manje priželjkivala.  Naišla sam na neki oglas
tipa, veoma napaljen dečko traži cd za jednokratno zadovoljstvo…baš
onako kako mi je odgovaralo. Odmah sam pozvala, dala adresu hotela, broj
sobe, rekao je da stiže za pola sata. Na brzinu sam se obukla, sredila i
sela da sačekam svoju prvu žrtvu Novog Sada. Međutim ono što se  desilo
jeste da je plen postao lovac, a lovac plen.
Kada je ušao izgledao je kao i većinja njih, pomalo izgubljen,
zbunje…nešto je malo nerazumljivo mumlao. Pomislila sam kako ću da
izvozam lika do ludila, da ga dovedem do vrhunca, i ostavim onaj prah
koji će ga terati da dr*a na mene u mesecima koji dolaze. Zato sam
počela polako li**njem, zatim počela ludački da pu**m dok nisam
napravila jednu poveću baru od pluvačke koja se slivala niz njegova
jaja, i na kraju se okrenula i bezobrazno natrćila kako bi me izje*o.
Sve se desilo kao po planu, ali je pošto je završio pitao da po*uši
cigaru pre nego što ode, dozvolila sam, uzela i ja jednu. Nismo mnogo
razgovarali dok smo pu*ili, pred kraj pljuge bacila sam pogled na
njegove gaće i primetila budžu, rekla sam mu: Daj da ti ispušim još
jedanput, ne možes tako napolje. Skinuo je gaće istog sekunda, a ja sam
opet kleknula. Sada je sve eć bilo drugačije. Pu*ila sam mu oko sat i
petnaest minuta, a posle j**anje i pu*enje neizmenično još toliko. Usta
su mi potpuno utrnula i grlo je počelo da me boli, o čm*ru i da ne
pričam. Je*ao me je kao životinja. Kada je svr**odmah sam pala na
krevet, nemavši snage čak ni da obrišem sp**u sa čela i obraza. Tako sam
zadremala na neko vreme.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pitali smo vas kako zovete “ono za muhe”, dali ste nam 129 odgovora!

Bili ste više nego kreativni u svojim odgovorima i na kraju smo dobili cijeli mali riječnik naziva za ono što ubija muhe. Ovo su vaši odgovori: muvara, muvokolj, mušarica, pecarica, mlatilica za muve, pecaljka, muvotepalo, tapkalica, muvopič, peca, muvobran, pičilica, muhotepaljka, tupkalo, šljipkalo, muhalo, tabalica, muhobojka, peckalica, tepalo, šljepkavac, ruski sprej za muve, laparača, mušopec, muhohvat, ono za muve, muharem, muhoprc, muvotep, tepomuvac, muvarica, muvozez, tepaljka, muhoklep, muvopizdilica, palica za muve, muvoubilica, ono što ima onu mrežu što ubija muve, šljapača, smrtko, prakač, muvotres, muvokill, muvosmrt, muhospljos, muvotepač, muhospičilica, muhotepalica, muvač, muholovka, packalica, muvošljep, ubijalica, šickalo, tepač, metlica za muve, muholovac, istrebljivač, tucimušica, muhošpljeskalica, ubicomuv, ubijaljka, muvalica, muvomlat, muvoriknjalo, muvosmrtilo, muvofrk, klepača, tapkalo, lupkalica, batina za muve, packa za muve, muhomat, muvarnik,

Ana se zanela dok se presvlačila, izletele joj gole grudi (VIDEO)

Svaku priliku Ana koristi da pokaže svoje obline, i dok se presvlačila “slučajno” su joj izletele gole grudi. Ana je opušteno stala pravo isped kameru dok se presvlačila, ali nije uspela da umiri svoje pogolemo poprsje, i sevnulo je malo više nego što treba. Međutim, ona se nimalo nije potresla zbog toga, i gledaoci su imali šta da vide. Ana namešta grudi:

VIC – Se*sali se Mujo i Fata i fata nikako da stenje…

Se*sali se Mujo i Fata i fata nikako da stenje. Odlucio mujo otici kod doktora i kaze mu za problem, i kad je doktor cuo kaze mu da treba uzeti crnca da ih hladi dok se se*saju. sljedecu noc oni se ponovno se*saju, crnac hladi a fata opet ne stenje, i kaze mujo crncu da ne zna ladit i da se zamine i da mu on pokaze kako se hladi. I tako crnac seksa fatu a mujo ih hladi, fata stenje i kaze mujo crncu vidis kako se hladi.