Preskoči na glavni sadržaj

Gledao moje ukrućene bradavice koje su se nazirale ispod majčice: Mala skidaj taj šorc da ti vidim p****!


Ćao zovem se Selena i imam 22 godine. Visoka sam oko 165 cm i mršava. Ono što je oduvek privlačilo momke jeste moja velika guza, zato se nisam nikada žalila na male sise koje imam. Izgubila sam nevinost sa 18 god i veoma sam se retko jebala. Ovo o čemu pišem desilo se pre jedno dve godine. Pošto nisam iz Beograda, a upala sam na faks morala sam da  nađem privatan stan u kome ću biti i uspela sam u tome. Našla sam mali stan taman za mene jednu i nalazio se na prvom spratu zgrade. Prvo sam se upoznala sa gazdaricom tog stana i ona mi ga je iznajmila i dala ključeve, tek kasnije sam se upoznala sa njenim mužem Milošem. Miloš i Tijana, kako mu se zvala zena, su bili prijatni ljudi, ona je imala 32 a on 35 godina i živeli su na petom spratu iste zgrade kao i ja. Čim sam njega videla odmah sam pomislila kako je zgodan i seksi jer je često trenirao sto se i videlo na njegovom telu. Bio je tako privlačan sa bradicom i tako me je palio stalno kada sam ga viđala. Verovatno se nisam samo ja ložila na njega već i mnoge druge klinke hahhah. Jednom je pozvonio na vrata i čim sam ga videla poželala sam da mi odmah razvali pičkicu. Došao je da uzme pare za kiriju od prethodnog meseca i ja sam mu ih dala pitala ga ako može da dođe sutra da mi pomogne da prebacim ormar na drugu stranu jer je mnogo težak. On je rekao da će se potruditi ali da ništa ne obećava.Kada je svanulo probudila sam se u mislima da je pored mene Miloš i otišla da se istuširam i taman da je obrijem. Dok je voda i sapunica išla niz mene mazila sam pičkicu i klitoris i zamišljala njega kako mi je liže i nabija svoju kitu i užasno sam se napalila, posebno jer je oženjen. Ta misao me je užasno palila. Trljala sam je onako mokra baš jako, onako kako bih volela da me gazda jebe. Sise su mi se iako onako male učvrstile i njih sam mazila. Ali sam ubrzo prestala i izašla iz tuš kabine i u tom trenu je neko zvonio na vrata. Brzo sam prekrila preko sebe peškir i onako mokra i polu gola otvorila vrata a ono on moj gazda, Miloš. Tako sam se oduševila i odmah sam pomislila da bi mogao da me jebe. On se malo zagledao u mene onako mokru i pitao da uđe.
-Izvini sada sam se tuširala pa nisam stigla da se obučem.
- Ma opušteno nego je l mogu da uđem?
-Hahah naravno,upadaj.
I tako je ušao u stan i ja sam osmislila plan da me pojebe. I ako sam bila mlada i jos nedovoljno jebana toliko sam želela Miloševu kitu i spermu po pičkici. On je seo na kauč i ja sam otišla u sobu da se presvučem ali sam se vratila u dnevnu sobu jer sam kao zaboravila nešto u donjoj fioci. I tako u peškiru sam se savila i naguzila ka Milošu, iskoristivši moj najbolji adut, guzu. Tako me je pogledao u nju  u usku picu da sam se okrenula i videla kako mu se diže ispod šorca. Pomislila sam u sebi uspela sam da ga naplalim još samo da me razvali. I otišla u sobu i obukla samo majcicu i šorc, bez brusa i gaćica i izašla. Mmm Miloš je gledao moje ukrućene bradavice koje su se nazirale ispod majčice, a zatim ustao je sa kauca sa ogromnom budžom a meni se odmah navlažila pičkica. Prišao mi je i pitao
-Je l treba pomoc
-Oko čega gazda?
- Hhahahah kako oko čega pa valjda oko ormara.
 -Aham, naravno- a u sebi sam gorela i zamišljala ga golog
- Selena šta je tebi palo drugo na pamet ako nije ormar?
Prvo sam razmišljala dugo ali nisam mogla više da izdržim želela sam da oženjen muškarac bude moj
- Gazda jel sam ja tebi privlačna?
- Kako misliš provlanc, ono zgodna jesi.
- Jel bi hteo da vidiš šta je mlada uska pičkica tek skoro prvi put jebana
To ga je užasno napalilo i prišao mi je i rekao
- Mala skidaj taj šorc da ti vidim pičku
Uhhh odmah sam ga skinula i on se okrenuo ka mojoj guzi i udario me po dupetu nekoliko puta i rekao je
-Uf sta je mlada pičkica kako ti je samo vlažna
I bacio me na kauč i pljunuo mi pičkicu i počeo da mi nabija prste, tako sam uživala dok mi je gazda Miloš nabijao sve dok mi nije nabio četiri prsta na šta sam počela da jaučem, a on meni
- Ćuti kurvo Selena da ti ne bi nabio kurac u dupe
-Miloše smo nemoj u dupe, nisam još nijednom
- Ćuti bre droljo jel te neko nešto pitao i lupio me po dupetu još jednom baš jako da je baš pocrvenelo  a zatim i krenuo da je liže ali tako jako da mi gricka usne i klitoris da sam se ja užasno napalila.
-Mala hoćeš da vidiš šta je prava kita a
I izvadio je kitu ogromnu bila je oko 17 cm ali užasno debela i prišao mi ka glavi i reko da otvorim usta. Zatim mi je nabio tu debelu kitu i počeo da me šamara po obrazima.
Pljunula sam je i jaja lizala tako sam ih obradila
-Ajde kurvo malo to bolje
I zatim mi je nabio kitu ustao skroz do mog grkljana i počeo da jebe tako jako da nisam mogla da disem davila sam se.
- Šta je mala jel ne možeš a, e pa htela si kitu sada trpi
i taman kada sam mislila da ću se ugušiti izvadio je i rekao da se naguzim, i ja sam spremno čekala kitu u moju navlaženu pičkicu. Ali njega nije zanimala pička već moj dupe i čmar i odjednom mi je nabio kitu u dupe da sam počela da vrištim. Bio je mnogo grub i mene je užasno bolelo
- Gazda molim te uspori, mnogo me boli
- Šta sam ti ja bre rekao droljo jedna mala, da ućutiš inače ću te još više izmučiti
I zatim mi je nabio u usta njegove bokserice da ne mogu da se derem i još jače za kaznu nabio i dublje u moje dupe. Osetila sam jaja kako me udaraju u pičku. Takvim intezitetom me je  jebao u dupe a rukom udarao po njemu. Jedva sam izdržala, na svu sreću uskoro je svršio u dupe i gledao kako sperma curi iz nejga i silazi niz moju pičkicu.
O ovome da nikome nisi zucnula jel jasno Selena, ovih dana ću da navratim sa drugom kod tebe a možda ti se ispuni želja da te jebem u pičkicu. Još jednom da nikome nisi rekla a posebno ne svojima i Tijani. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pitali smo vas kako zovete “ono za muhe”, dali ste nam 129 odgovora!

Bili ste više nego kreativni u svojim odgovorima i na kraju smo dobili cijeli mali riječnik naziva za ono što ubija muhe. Ovo su vaši odgovori: muvara, muvokolj, mušarica, pecarica, mlatilica za muve, pecaljka, muvotepalo, tapkalica, muvopič, peca, muvobran, pičilica, muhotepaljka, tupkalo, šljipkalo, muhalo, tabalica, muhobojka, peckalica, tepalo, šljepkavac, ruski sprej za muve, laparača, mušopec, muhohvat, ono za muve, muharem, muhoprc, muvotep, tepomuvac, muvarica, muvozez, tepaljka, muhoklep, muvopizdilica, palica za muve, muvoubilica, ono što ima onu mrežu što ubija muve, šljapača, smrtko, prakač, muvotres, muvokill, muvosmrt, muhospljos, muvotepač, muhospičilica, muhotepalica, muvač, muholovka, packalica, muvošljep, ubijalica, šickalo, tepač, metlica za muve, muholovac, istrebljivač, tucimušica, muhošpljeskalica, ubicomuv, ubijaljka, muvalica, muvomlat, muvoriknjalo, muvosmrtilo, muvofrk, klepača, tapkalo, lupkalica, batina za muve, packa za muve, muhomat, muvarnik,

Ana se zanela dok se presvlačila, izletele joj gole grudi (VIDEO)

Svaku priliku Ana koristi da pokaže svoje obline, i dok se presvlačila “slučajno” su joj izletele gole grudi. Ana je opušteno stala pravo isped kameru dok se presvlačila, ali nije uspela da umiri svoje pogolemo poprsje, i sevnulo je malo više nego što treba. Međutim, ona se nimalo nije potresla zbog toga, i gledaoci su imali šta da vide. Ana namešta grudi:

VIC – Se*sali se Mujo i Fata i fata nikako da stenje…

Se*sali se Mujo i Fata i fata nikako da stenje. Odlucio mujo otici kod doktora i kaze mu za problem, i kad je doktor cuo kaze mu da treba uzeti crnca da ih hladi dok se se*saju. sljedecu noc oni se ponovno se*saju, crnac hladi a fata opet ne stenje, i kaze mujo crncu da ne zna ladit i da se zamine i da mu on pokaze kako se hladi. I tako crnac seksa fatu a mujo ih hladi, fata stenje i kaze mujo crncu vidis kako se hladi.